Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 15:59 0 kommentarer
Först utvecklingsläger på Domarudden innan midsommar och sedan två dagars vila och efter det Rikslägret i Idre, D14 har rivstartat sommarlovets orientering. På båda lägren har det funnits möjlighet att prova ny terräng, hänga med andra klubbar och utmana sig själv i orientering. Idre bjöd på fint väder, fantastiska vyer över fjällen, renar, bad i mossar och pool och en äventyrsstafett med många kluriga uppdrag. För er som ännu inte upplevt läger finns möjligheten att prova 22-23/8, det är riktigt kul, vi lovar!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer