[–]Mats Eriksson för 2 år sedan.

Peter Albinsson undrade:

> Vem sköter kalendern, saknar en del tävlingar i närområdet?
> 22/10 har Haninge en MTBO medel och 23/10 har Järfälla ok en MTBO ultralångdistans i form av rogain.

Pelle Forsberg har i någon mån tagit över ansvaret för att gå igenom tävlingar. Jag tror att automatimporteringen är avstängd. Däremot importerar han nog tävlingar (eller hur Pelle?).

Den förste att anmäla sig som frivillig till att hantera kalendern välkommen att göra det (ur mitt perspektiv alltså), men kolla först med Pelle.

[–]Patric De Boussard för 2 år sedan.

Oj, här var det länge sedan något hände 😂
Jag har/hade inga problem att sköta den, men jag är krasst dålig på att göra det, glömmer, som allt annat i tillvaron 😫

[–]Peter Albinsson för 2 år sedan.

Kan man inte vara fler, jag kan tänka mig vara ansvarig för MTB-O och skid-O tävlingar lokalt regionalt och riks.

Jo självklart, det är flera som har behörighet.
Det finns nu en informationskommite, dom borde ju ja övergripande ansvaret.

[–]Pelle Forsberg för 2 år sedan.

Hej

Jag fortsätter gärna föra in fot-O och träningar men ser gärna att någon av er kan lägga in övrigt av intresse. Jag ville inte ha automat-funktionen eftersom det blev så mycket skräp i kalendern som många inte kan förstå att sovra i. T.ex. genereras alla regioners deltävlingar varje gång det är u-seriedeltävlingar. Då kan man ju lika bra skrota kalendern. Patric; du är ju mtbo-ansvarig så du kan ju delegera till Petta eller så får ni slåss om det :-)

Det får Petta ta, jag vet ju aldrig när dom är, verkar vara någon hemlig fb community 😉 för små arrangemang.
Mats, ger du Petta behörighet.
Tycker dock att informationskommiten ska ha det övergripande ansvaret och fördela ut, vilket nu är gjort 😊
Skulle vara bra om det står i anslutning till kalendern vem man ska kontakta om något ska tilläggas.

[–]Pelle Forsberg för 2 år sedan.

Ja och denne kontaktperson kan ju vara någon i InfoKomm

[–]Mats Eriksson för 2 år sedan.

Så, nu har Petta behörighet till kalendern!

[–]Peter Albinsson för 2 år sedan.

Tackar jag ska försöka sköta min del så gott jag kan. Hoppas att jag blir lika duktig som patte på detta 😇