Hej ! Kommer ej på planeringsdagen. Vaktar barnbarn i Köping istället. Dock har jag ett ämne som Ni andra bör diskutera.
Ekot finns inte mer. Jag kan leva med det. Förstår också varför. Portokostnader känns onödigt dagens internetvärld. Ekot kom alltid med "gammal info" - dvs långt efter att händelsen hade genomförts. Dessutom så känns det onödigt med två infokanaler. Ekot och hemsidan. Men då kräver jag att hemsidan skall fungera, Jag blev "tvungen" att skriva ett inlägg i gästboken för att få fram KM-resultat. Ingen har skrivit något om Hallikko !! - hur kan ni då locka flera att åka med näsa år ???. Vem vann Mästartröjan ? Borde uppmärksammas mer. Info-kommitten behöver nödvändigtvis inte publicera själv - men måste väl se till att ngn gör det. Jag som inte är aktiv vill ju fortfarande veta vad som händer i klubben. Efterlyser således en skärpning av hemsidans aktualitet och lite mer info om kommande verksamheter. T ex blir det något Skinklopp med Luciatåg ?? (Kanske står i kalendern - men skriv också i en artikel) //GERT PS Jag har alla Ekot från 1968 och framåt - finns det intresse och plats att ha dom klubblokalen ? DS